Spørgsmål og svar

Hvor lang tid går der før I kan se min indbetaling?


Det tager op til 3 hverdage før vi kan se din indbetaling.

Du kan se om din indbetaling er registreret i SAS EuroBonus Mastercard appen eller på Mit kort. I appen ser du det under "Hjem". 

Se indbetalinger i appen

Se indbetalinger via Mit kort

Fik du svar på dit spørgsmål?

Tilbage

Kontakt os

  • Spærre kort

    Hvis du har mistet dit kort, skal du spærre kortet omgående.

    Du kan spærre dit kort ved at logge ind med dit NemID på vores app eller via Mit kort.

     

    Spær dit kort i appen

     

    Spær dit kort via Mit kort

     

    Hvis du ikke har mulighed for at logge ind, kan du ringe til vores spærreservice som har åbent 24 timer i døgnet.

    Spærreservice: +45 - 70 301 201

  • Spørgsmål om dit kort

    Har du spørgsmål om dit kort er du velkommen til at kontakte os.

    For at sende en sikker meddelse med personlige informationer skal du logge ind på Mit kort, på den måde undgår du at sende følsomme oplysninger som kortnummer eller koder via e-mail.

     

    Log ind

    Kundeservice
    Tlf: +45 36 73 74 15

  • Spørgsmål om SAS EuroBonus

    Har du spørgsmål til dit medlemskab i SAS EuroBonus?

    Medlemsservice
    Tlf: +45 93 70 53 07
    Læs mere på sas.dk

  • Spørgsmål om forsikring

    Tryg Forsikring A/S
    Ved skade
    +45 44 20 44 96

  • Spørgsmål om BetalingsSikring

    AXA
    Tlf: +45 43 25 53 33

  • Spørgsmål om Ulykkesforsikring

    AXA
    Tlf: +45 43 25 53 33

  • Reklamere over et kortkøb

    Har du ikke modtaget de varer, som du har bestilt? Er du blevet opkrævet et køb flere gange?

    Som det første skal du kontakte forretningen eller butikken, hvor du har handlet, da de er ansvarlige for evt fejl. Ofte løser problemet sig ved at tale sammen. Hvis det ikke fungerer, så hjælper vi dig.

    Reklamere her

  • Synspunkter eller klager

    Vi stræber naturligvis efter, at du som kunde altid er tilfreds med os. Derfor vil vi gerne vide, om der er sket en fejl, så vi kan hjælpe dig og forhindre, at det sker igen.


    Hvis du har en klage, er du velkommen til at kontakte klageansvarlige på:
    klager@seb.se. Du kan også sende et brev til:


    SEB Kort
    Att: Den klageansvarlige
    Postboks 351
    0900 København C

     

    Uanset hvordan du kontakter os, behandler vi din klage og vender tilbage med et svar hurtigst muligt, og altid indenfor 2 dage. Kontakt os - dine synspunkter er vigtige for os!


    Ikke tilfreds med klagebehandlingen?


    Er du ikke tilfreds med det svar, du har fået fra os, eller får du ikke medhold i din klage, kan du henvende dig til:


    Pengeinstitutankenævnet

    Amaliegade 8 B, 2., 1256 København K
    Pengeinstitutankenaevnet.dk


    Forbrugerklagenævnet

    Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby
    Forbrug.dk


    Finanstilsynet

    Århusgade 110, 2100 København Ø
    Finanstilsynet.dk


    Vedrører din klage personoplysninger, og har du ikke fået medhold hos kortudsteder, kan du henvende dig til:


    Datatilsynet

    Borgergade 28, 5, 1300 København K
    Datatilsynet.dk


    Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.
    Online Dispute Resolution platform

Ny sikkerhedsblokering ved køb på nettet

Sørg for, at vi har dit korrekte mobilnummer, så du kan åbne dit kort via sms for køb på nettet, hvis købet stoppes af vores nye sikkerhedsblokering. Log ind på Mit kort for at opdatere dit mobilnummer – her kan du også åbne og lukke dit kort for køb på nettet.

Læs mere om, hvordan du handler trygt på nettet

Mobilköp med kreditkort Mobilköp med kreditkort

Betal, når og hvor du vil

Enkelt og lettilgængeligt – nye teknologiske løsninger betyder nye fleksible betalinger, der er skræddersyet til dine behov. Uanset om du vil betale online, i butik eller til en privatperson, findes der en enkel måde at gøre det på.

Læs mere om digitale betalinger