Spørgsmål og svar

  • Min pin-kode er spærret. Hvad skal jeg gøre?

    Hvis din pin-kode er spærret, skal du blot kontakte os for at få den åbnet - det er ikke nødvendigt at bestille et nyt kort. Du kan ringe til os - sørg for, at du har dit kort i nærheden, når du ringer.


    OBS! Af sikkerhedsmæssige årsager tager vi ikke imod kortinformation via e-mail.

     

  • Kan jeg spærre mit kort for køb på nettet?

    Du bestemmer selv, om dit kort skal være åbent eller lukket for køb på nettet. Log ind på Mit kort, og tilpas dine indstillinger under Korttjenester/ Åbne og lukke.

     

    Du kan fx vælge at lukke dit kort for køb på nettet, og derefter gå ind og åbne kortet i én time hver gang du ved, at du skal købe noget på nettet.

     

    Du kan også let registrere dit mobilnummer på Mit kort, så kan du åbne for alle online-køb i én time med en sms.

     

    Som kunde er du altid beskyttet mod økonomiske tab – uanset om du har valgt at åbne kortet permanent eller blot for et stykke tid – så længe du ikke har handlet uagtsom med kortet og har håndteret kortet i henhold til kortbestemmelserne.

  • Kan jeg tilmelde mit kort til e-boks?

    Ja, for at tilmelde dig e-boks skal du:

    • Klik ind på din e-boks
    • Vælg "Tilmeld post” i hovedmenuen
    • Skriv "SAS EuroBonus World Mastercard" i søgefeltet og tryk "Tilmeld"
  • Hvordan foretager jeg en indbetaling til kortet uden min faktura?

    Du kan indbetale til dit kort på følgende måde:

    • INDBETALINGSKORT: I kodelinjen tastes følgende: '71' kontonummer + kontrolciffer '87172074'. Du finder kontrolcifret ved at logge ind på Mit kort eller på tidligere fremsendte indbetalingskort.
    • BANKOVERFØRSEL: Du kan foretage en bankoverførsel til vores bankkonto 5295 00 10010721 – husk at angive dit kontonummer.


    Vær opmærksom på, at det tager en dag længere med en bankoverførsel end med en indbetaling via et indbetalingskort. Dette skyldes, at indbetalingskortet automatisk er tilknyttet din kortkonto.

  • Hvor er de Ekstrapoint, som jeg skulle have i velkomst, da jeg ansøgte om mit kort?

    De Ekstrapoint, du får i velkomst, bliver sat ind på din EuroBonus konto senest tre måneder efter dine køb under forudsætning af, at du stadig har kortet ved pointoverførslen og ikke har haft et kort inden for de seneste to år.

  • Kan jeg vælge min egen pin-kode?

    Ja, du kan selv vælge en kode, som du let kan huske. For at vælge din egen pin-kode kan du ringe til os - sørg for, at du har dit kort i nærheden, når du ringer.


    Vi sender dig herefter et bekræftelsesbrev med information om, hvordan du nemt vælger din egen kode. Efter du har modtaget brevet, har du 10 dage til at vælge din pinkode. Når du har valgt pin-kode, sender vi dit nye kort.


    OBS! Af sikkerhedsmæssige årsager tager vi ikke imod kortinformation via e-mail.

  • Min pin-kode er spærret. Hvad skal jeg gøre?

    Hvis din pin-kode er spærret, skal du blot kontakte os for at få den åbnet - det er ikke nødvendigt at bestille et nyt kort. Du kan ringe til os - sørg for, at du har dit kort i nærheden, når du ringer.


    OBS! Af sikkerhedsmæssige årsager tager vi ikke imod kortinformation via e-mail.

     

  • Hvor kan jeg anvende mit kort?

    Når du har et kort med på rejsen, kan du altid handle og du har altid adgang til kontanter, så du ikke behøver veksle til lokal valuta, inden du rejser.

    Med SAS EuroBonus Mastercard har du et af verdens mest accepterede kort og det virker overalt, hvor der modtages kort. Er du alligevel usikker på, om kortet accepteres, eller om du kan hæve kontanter på din destination? På Mastercards website kan du se alle hæveautomater, der tager dit kort.

  • Hvad er kontaktløs betaling?

    Kontaktløs betyder at kortet bliver læst, når du holder det hen til terminalen. Dit kort har den funktion, hvis det har symbolet for kontaktløse betalinger. 

    nfc-symbol

    Når du ser symbolet på en betalingsterminal, behøver du ikke indsætte kortet - det er nok at holde det op til siden af terminalen.

     

    Har du købt for mere end 200 kr., skal du indtaste din kode, men handler du for mindre, er det nok at du blot "bipper".

  • Hvordan foretager jeg en kontaktløst betaling?

    Det eneste du skal gøre er at holde kortet op til terminalen.

    • Når du foretager et køb, skal du holde kortet op til terminalen, og når du hører et bip, er betalingen gennemført.
    • Du kan lave kontaktløse køb på op til 200 kr. uden brug af pin-kode. Som en ekstra sikkerhed kan du dog også ved små køb under 200 kr. blive bedt om at indtaste din pin-kode.
    • Hvis du har flere kort i din tegnebog med kontaktløs betalingsfunktion, skal du holde et enkelt kort op til terminalen.
  • Hvordan aktiverer jeg mit kort til kontaktløs betaling?

    Hvis du har funktionen i dit kort, så aktiveres den automatisk første gang du betaler med kortet via chippen og pin-koden i betalingsterminalen.

     

    Ønsker du ikke at dit kort skal kunne anvendes til kontaktløs betaling - kontakt kundeservice.

  • Hvad er en digital tegnebog?

    Det kan være en app i din mobiltelefon, et smart ur, en tablet eller en computer, der holder styr på dine kort, når du handeler i butikker. Et eksempel på en digital tegnebog er MobilePay.

     

    Du vælger, hvilket af dine kort du foretrækker at betale med og lægger dette kort øverst i din digitale tegnebog. Men du kan altid vælge at betale et af dine andre kort i den enkelte betalingssituation.

  • Hvad er MobilePay, og hvordan fungerer det?

    MobilePay app'en er en digital tegnebog fra Danske Bank, hvilket betyder, at du betaler problemfrit med mobiltelefonen i næsten alle betalingsterminaler i Danmark.



    At lægge dit kort ind i MobilePay app'en er både enkelt og sikkert.

  • Skal jeg betale i lokal valuta eller danske kroner, når jeg er i udlandet?

    Når du er i udlandet, bliver du en gang imellem spurgt, om du vil betale i danske kroner. Vi anbefaler, at du svarer nej og i stedet betaler i lokal valuta. I de fleste tilfælde får du en bedre kurs, hvis du vælger at betale i landets lokale valuta og du får også flere point.

    Her kan du se den kurs der bliver anvendt ved omregning af dine udenlandske køb til danske kroner.

  • Kan jeg spærre for køb på mit kort i udlandet?

    Vi stræber efter at give vores kunder så sikre og enkle løsninger som muligt. I dag tilbyder vi ikke denne mulighed, men vi følger udviklingen tæt. Som kunde er du dog altid beskyttet mod økonomiske tab – så længe du ikke har handlet direkte uagtsomt med dit kort.

  • Hvordan handler jeg trygt på nettet med mit kort?

    Betal med SAS EuroBonus Mastercard i stedet for med dit Visa/Dankort, der er knyttet til din bankkonto. Så kan du i ro og mag gennemgå alle transaktioner, inden du betaler fakturaen.

     

    Følgende er vigtigt at tænke på, når du handler med kortet på nettet:

    • Opgiv aldrig dit kortnummer, koder eller personlige oplysninger i nogen anden sammenhæng, end når du skal betale.
    • CVC er den trecifrede kode til højre på underskriftsfeltet på bagsiden af kortet. Den kan du blive bedt om at oplyse af sikkerhedsmæssige årsager, når du handler på nettet.
    • Du kan også logge ind på Mit kort og vælge, om dit kort skal være åbent eller lukket for køb på nettet.
    • Mange butikker informerer om deres sikkerhedsregler på butikkens hjemmeside.
    • Hvis du bliver debiteret for et fejlbehæftet køb, kan du reklamere over varen ved at kontakt os.
  • Jeg forsøger at handle på nettet, men købet går ikke igennem, hvorfor?

    Vi har indført en ny sikkerhedsblokering for køb på nettet, hvilket betyder, at du i nogle netbutikker muligvis aktivt skal åbne dit kort for at kunne handle. Vi gør det for at beskytte dig som kunde mod svindel.

     

    For at kunne handle enkelt på nettet fremover er det vigtigt, at vi har dit mobilnummer. Så modtager du en sms fra os, hvis vi stopper dit køb, når du forsøger at handle på en hjemmeside, som vi ikke har klassificeret som sikker. Ved at svare på sms'en kan du åbne dit kort for én times køb på nettet. Du kan så gennemføre dit køb.

     

    Næste gang du skal handle på nettet, kan du sende sms'en, inden du handler og derved åbne for netkøb i én time.

  • Kan jeg spærre mit kort for køb på nettet?

    Du bestemmer selv, om dit kort skal være åbent eller lukket for køb på nettet. Log ind på Mit kort, og tilpas dine indstillinger under Korttjenester/ Åbne og lukke.

     

    Du kan fx vælge at lukke dit kort for køb på nettet, og derefter gå ind og åbne kortet i én time hver gang du ved, at du skal købe noget på nettet.

     

    Du kan også let registrere dit mobilnummer på Mit kort, så kan du åbne for alle online-køb i én time med en sms.

     

    Som kunde er du altid beskyttet mod økonomiske tab – uanset om du har valgt at åbne kortet permanent eller blot for et stykke tid – så længe du ikke har handlet uagtsom med kortet og har håndteret kortet i henhold til kortbestemmelserne.

  • Hvordan kan jeg nemmest åbne mit kort for én times køb på nettet?

    Forudsat at du ikke har valgt alternativet ”Kun køb i butik” inde på Mit kort, så  vil dit kort altid være åbent for køb i netbutikker, der anvender Mastercard SecureCode og for dine abonnementer (fx Spotify, Netflix etc.).

     

    I andre netbutikker kan det kræves, at du aktivt åbner dit kort for at kunne handle. Det gør du nemmest ved at besvare en sms, som bliver sendt til dig automatisk, hvis et køb stoppes af os. Eller ved at du på forhånd åbner dit kort for køb på nettet ved at logge ind til Mit kort.

  • Hvorfor modtager jeg en sms fra jer, når jeg ikke har handlet på nettet?

    Det kan enten dreje sig om et netkøb, som du allerede har foretaget, og hvor forretningsstedet bagefter prøver at trække beløbet, eller det er et svindelforsøg på at bruge dit kort. Kontakt kundeservice, så hjælper de dig.

  • Hvad er en digital tegnebog?

    Det kan være en app i din mobiltelefon, et smartwatch, en tablet eller en computer, der holder styr på dine kort, når du handler. Du vælger selv, hvilket af dine kort du foretrækker at betale med og lægger dette kort øverst i din digitale tegnebog. Du kan dog altid i den enkelte betalingssituation vælge at betale med et af dine andre kort.

  • Hvad er MobilePay og hvordan fungerer det?

    MobilePay er en digital tegnebog, der gør det nemt, hurtigt og sikkert for dig at handle online.

     

    Du lægger dit kort ind i MobilePay og godkender dit køb ved at indtaste dit mobilnummer. Handler du via mobilen, behøver du ikke engang indtaste dit mobilnummer, så åbnes app'en automatisk, og du godkender beløbet med et swipe.

     

     

    Alle der har symbolet på deres hjemmeside accepterer MobilePay som betalingsmåde.

  • Hvad er Mastercard SecureCode?

    Mastercard SecureCode er en sikkerhedsløsning, som mange netbutikker er tilknyttet. Det betyder, at du skal bekræfte dit køb med NemID eller en engangskode, som du modtager via sms.

     

    Du kan læse mere om NemID på nemid.nu.

     

    I løbet af kort tid fjerner vi muligheden for at anvende eget kodeord som identifikation. Log derfor ind på Mit kort og kontroller at du har registreret det korrekte mobilnummer, så du kan begynde at anvende engangskode via sms.

     

    Log ind

  • Hvordan fungerer en betaling med kort i mobilen?

    For at kunne betale med SAS EuroBonus Mastercard i din mobiltelefon, skal du lægge dit kort ind i de forskellige betalings app's, som du kan downloade fra fx App Store eller Google Pay.

     

    Download app'en og følg vejledningen for at lægge dit kort ind.

     

    Sådan foretager du en betaling:

    • Hold din mobiltelefon hen mod betalingsterminalen.
    • Beløbet vises på din skærm - er det under 200 kr., så godkender du ved trykke på "Godkend", er beløbet over 200 kr., så skal du godkende ved at swipe.
    • Købet kommer på dit næste kontoudtog.
  • Hvad er en digital tegnebog?

    Det kan være en app på din mobiltelefon, et smart ur, en tablet eller en computer, der holder styr på dine kort. Et eksempel på en digital tegnebog er MobilePay.

     

    Du vælger hvilke et af dine kort, som du foretrækker at betale med og lægger dette kort øverst i din digitale tegnebog. Men du kan altid vælge at betale med et af dine øvrige kort.

     

    Når du betaler på nettet, anbefaler vi, at du bruger dit SAS EuroBonus Mastercard, da betalingen ikke trækkes direkte på din bankkonto, men istedet kommer på en faktura, som du kan gennemgå inden du betaler.

  • Hvad gør jeg hvis betalingen i mobiltelefonen ikke fungerer?

    Hvis gyldigheden af dit kort ikke er udløbet eller kortet ikke er blevet spærret af en eller anden grund, er problemet formentlig forbundet med butikkens betalingsterminal eller betalings app'en.

     

    Hvis problemet fortsætter, så kontakt os så vil vi forsøge at hjælpe dig.

  • Hvilken dag bliver kontoen opgjort?

    Din konto opgøres omkring den 20. i hver måned. Ca. 4-5 hverdage efter vi har opgjort din konto, modtager du en faktura.

     

    Fakturadato Forfaldsdato
    15.12.2017 05.01.2018
    18.01.2018 06.02.2018
    15.02.2018 06.03.2018
    15.03.2018 05.04.2018
    18.04.2018 05.05.2018
    18.05.2018 06.06.2018
    20.06.2018 05.07.2018
    19.07.2018 07.08.2018
    21.08.2018 05.09.2018
    19.09.2018 05.10.2018
    18.10.2018 06.11.2018
    20.11.2018 05.12.2018
    18.12.2018 05.01.2019

     

     

  • Hvor kan jeg se saldoen på mit kort?

    Vil du have information om din saldo eller se dine seneste kortkøb, inden du modtager din faktura, kan du logge ind på Mit kort eller hent app'en. Så kan du altid holde dig opdateret.

    Log ind

  • Kan jeg tilmelde mit kort til e-boks?

    Ja, for at tilmelde dig e-boks skal du:

    • Klik ind på din e-boks
    • Vælg "Tilmeld post” i hovedmenuen
    • Skriv "SAS EuroBonus World Mastercard" i søgefeltet og tryk "Tilmeld"
  • Hvordan tilmelder jeg min faktura til betalingsservice?

    Du kan tilmelde betalingsservice via din netbank.

    For at gøre dette skal du anvende debitor gruppenummer 00001, PBS nummer 02782251 samt aftale/kontonummer – aftale/kontonummer finder du på seneste kontoudtog eller ved at logge ind på Mit Kort.

    Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

  • Hvordan afmelder jeg betalingsservice?

    For at afmelde betalingsservice, skal du logge ind på din private netbank, og derigennem afmelde den faste betaling der er registreret med SEB Kort.

    Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

  • Hvordan foretager jeg en indbetaling til kortet uden min faktura?

    Du kan indbetale til dit kort på følgende måde:

    • INDBETALINGSKORT: I kodelinjen tastes følgende: '71' kontonummer + kontrolciffer '87172074'. Du finder kontrolcifret ved at logge ind på Mit kort eller på tidligere fremsendte indbetalingskort.
    • BANKOVERFØRSEL: Du kan foretage en bankoverførsel til vores bankkonto 5295 00 10010721 – husk at angive dit kontonummer.


    Vær opmærksom på, at det tager en dag længere med en bankoverførsel end med en indbetaling via et indbetalingskort. Dette skyldes, at indbetalingskortet automatisk er tilknyttet din kortkonto.

  • Kan jeg foretage en indbetaling til kortet fra udlandet?

    For at foretage en betaling fra udlandet skal du angive:

    • SWIFT-kode: ESSEDKKK
    • IBAN: DK3952950010010721
    • KUNDENUMMER: (dit eget)
  • Hvad er tjenesten Mit kort?

    Ved at logge ind på Mit kort kan du:

    • se din saldo og alle dine fakturaer
    • se alle dine køb og hævninger, både for dit kort og evt. tilknyttede PointEarner
    • se dine SAS EuroBonus point
    • ændre din købsgrænse på kortet
    • søge om PointEarner
    • opdatere dine kontaktoplysninger


    Du logge nemt ind på Mit kort 
    ved at anvende NemID eller engangskoder via sms til din mobil.

     

    Log ind


    Almindelige spørgsmål og svar om Mit kort

  • Jeg vil ændre mine oplysninger, hvad gør jeg?

    Hvis du ændrer dit navn eller adresse til folkeregisteret, får vi automatisk de nye oplysninger. Kontakt os, hvis du har brug for at få et nyt kort.

    Vil du ændre din adresse til en anden end den, du står anført med i folkeregisteret, skal du logge ind på Mit kort og sende os din nye adresse, via sikker besked.

    Når du logger ind kan du også selv ændre dit telefonnummer og e-mailadresse. Tjek gerne, at de altid er opdateret, så vi kan komme i kontakt med dig, hvis det bliver nødvendigt.

     

    Log ind

  • Jeg har mistet mit kort, hvad gør jeg?

    Mister du dit kort, skal du altid huske at spærre det så hurtigt som muligt. Du kan spærre det når som helst ved at ringe på +45 36 73 74 00, åbent døgnet rundt.

    Husk altid at foretage en politianmeldelse. Har du mistet kortet i udlandet, så forsøg om muligt at anmelde bortkomsten på stedet – ellers straks efter hjemkomst.

    Hvis du opdager uautoriserede køb eller hævninger skal du
    gøre en indsigelse.

     

  • Hvad skal jeg overveje, når det gælder sikkerhed omkring mit kort?
    • Behandl dit kort som den værdigenstand, det er.
    • Vær særlig opmærksom på kortet, hvis du pludselig bliver antastet, f.eks. på et marked eller ved en hæveautomat.
    • Overdrag aldrig din pinkode til andre.
    • Kontroller altid beløbet, inden du godkender et køb (når du har indtastet pinkoden, er købet accepteret).
    • Når du får din faktura – sørg for at alle beløb stemmer overens med dine kvitteringer.
    • Udlever ikke kortnumre, koder eller personlige oplysninger via e-mail eller sms.


    Hvis du mister dit kort – spær det straks! Ring +45 36 73 74 00, åbent døgnet rundt.

  • Hvordan arbejder I med sikkerhed?

    Det er vigtigt for os, at du føler dig tryg, når du bruger dit kort. Der foregår hver dag millioner af korttransaktioner, i butikkerne og på nettet. Og det er meget sjældent, at der går noget galt, eller en kunde bliver udsat for bedrageri.

     

    Skulle der alligevel ske noget, er du altid sikret mod økonomisk tab, så længe du ikke har været uagtsom i din brug af kortet. Vi arbejder hele tiden på at opretholde sikkerheden. Det gør vi ved døgnet rundt at overvåge alle transaktioner, vi anser for mistænkelige.

     

    Vi har stor erfaring og gode rutiner for at håndtere enhver mistanke om svindel og iværksætter altid en hurtig indsats for at minimere skaderne.

  • Hvad er phishing?

    Phishing betyder, at bedragere forsøger at få fat i følsom information via telefon eller e-mails. Det sker oftest ved, at du som kunde bliver bedt om at opgive dit kortnummer og din kode. Vi opfordrer på det kraftigste til, at du aldrig deler denne type information med uvedkommende.

  • Hvad er skimming?

    Skimming betyder, at bedragere kopierer den information, der findes i dit korts magnetstribe, og med denne information skaber et falsk kort. Din pinkode kan opfanges med skjulte kameraer ved betalingsterminaler eller hæveautomater. Vi opfordrer på det kraftigste til, at du altid holder hånden over knapperne, når du indtaster din pinkode.

    Hvor kun betalingschip anvendes, dvs. hvor kun halvdelen af kortet stikkes ind i betalingsterminalen, kan magnetstriben ikke aflæses og kopieres og dermed er der ingen risiko for skimming.

  • Hvad er forskellen mellem de forskellige SAS EuroBonus points?

    SAS EuroBonus Basispoint:

    • Tjener du, når du booker flyrejser hos SAS eller deres samarbejdspartnere.
    • Disse point er niveaubestemmende og afgør, hvilket medlemsniveau du har på dit kort: Medlem, Sølv, Guld eller Diamant.
    • Kan anvendes til rejser, hotel, billeje og andre produkter i EuroBonus programmet.


    SAS EuroBonus Ekstrapoint:

    • Tjener du ved at betale med dit Mastercard, Mastercard Premium eller PointEarner, når du handler.
    • Du får op til 25 Ekstrapoint for hver 100 kroner (varierer mellem de forskellige kort).
    • Du får ikke point på kontanthævninger.
    • Dine optjente point overføres hver dag til din EuroBonus konto hos SAS.
    • Kan anvendes til rejser, hotel, billeje og andre produkter i EuroBonus programmet.
    • Ekstrapoint er ikke niveaubestemmende og påvirker ikke dit medlemsniveau hos SAS EuroBonus.


    Niveaubestemmende point:

    • Niveaubestemmende point kan forhøje det medlemsniveau, du har på dit kort: Medlem, Sølv, Guld eller Diamant.
    • Kan ikke anvendes til at købe bonusrejser eller andre produkter i EuroBonus programmet.
    • Får du kun, hvis du har Mastercard Premium. Du får 1.000 point, hver måned du bruger kortet

    På sas.dk kan du læse mere om, hvordan du kan anvende dine point

     

  • Hvor finder jeg pointsaldoen på mit kort?

    Du finder information om de SAS EuroBonus Ekstrapoint, du optjener, når du handler med dit kort, ved at logge på Mit kort.

    Log ind


    Din samlede pointsaldo kan du se ved at logge in på Mine sider på sas.dk.

     

  • Hvor er de Ekstrapoint, som jeg skulle have i velkomst, da jeg ansøgte om mit kort?

    De Ekstrapoint, du får i velkomst, bliver sat ind på din EuroBonus konto senest tre måneder efter dine køb under forudsætning af, at du stadig har kortet ved pointoverførslen og ikke har haft et kort inden for de seneste to år.

Kontakt os

  • Spærre kort på +45 36 73 74 00

    Har du mistet dit kort? Spær det så hurtigt som muligt!
    Tlf: +45 36 73 74 00, åbent døgnet rundt.

  • Spørgsmål om dit kort

    Har du spørgsmål om dit kort er du velkommen til att kontakte os.

    For at sende en sikker meldelse med personlige informationer ska du logge ind på Mit kort, på den måde undgår du at sende følsomme oplysninger som kortnummer eller koder via via e-mail.

     

    Log ind

    Kundeservice
    Tlf: +45 36 73 74 15

  • Spørgsmål om SAS EuroBonus

    Har du spørgsmål til dit medlemskab i SAS EuroBonus?

    Medlemsservice
    Tlf: +45 70 10 20 00
    Læs mere på sas.dk

  • Spørgsmål om forsikring

    Kundeservice
    Spørgsmål om forsikringen
    Tlf: +45 36 73 74 15 


    Codan Forsikring A/S
    Ved skade
    Tlf: +45 33 55 37 20

  • Spørgsmål om BetalingsSikring

    AXA
    Tlf: +45 43 25 53 33

  • Spørgsmål om Ulykkesforsikring

    AXA
    Tlf: +45 43 25 53 33

  • Reklamere over et kortkøb

    Har du ikke modtaget de varer, som du har bestilt? Er du blevet opkrævet et køb flere gange?

    Som det første skal du kontakte forretningen eller butikken, hvor du har handlet, da de er ansvarlige for evt fejl. Ofte løser problemet sig ved at tale sammen. Hvis det ikke fungerer, så hjælper vi dig.


    Reklamere her
    Oftest stillede spørgsmål

  • Synspunkter eller klager

    Vi stræber naturligvis efter, at du som kunde altid er tilfreds med os. Derfor vil vi gerne vide, om der er sket en fejl, så vi kan hjælpe dig og forhindre, at det sker igen.


    Hvis du har en klage, er du velkommen til at kontakte klageansvarlige på:
    adressekundeklager@sebkort.dk. Du kan også sende et brev til:


    SEB Kort
    Att.: Den klageansvarlige
    Postboks 351
    0900 København C


    Hvis sagen haster, beder vi dig i stedet kontakte kundeservice.


    Uanset hvordan du kontakter os, behandler vi din klage og vender tilbage med et svar hurtigst muligt, og altid indenfor 14 dage. Kontakt os - dine synspunkter er vigtige for os!


    Ikke tilfreds med klagebehandlingen?


    Er du ikke tilfreds med det svar, du har fået fra os, eller får du ikke medhold i din klage, kan du henvende dig til:


    Pengeinstitutankenævnet

    Amaliegade 8 B, 2., 1256 København K
    Pengeinstitutankenaevnet.dk


    Forbrugerklagenævnet

    Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby
    Forbrug.dk


    Finanstilsynet

    Århusgade 110, 2100 København Ø
    Finanstilsynet.dk


    Vedrører din klage personoplysninger, og har du ikke fået medhold hos kortudsteder, kan du henvende dig til:


    Datatilsynet

    Borgergade 28, 5, 1300 København K
    Datatilsynet.dk


    Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.
    Online Dispute Resolution platform

Ny sikkerhedsblokering ved køb på nettet

Sørg for, at vi har dit korrekte mobilnummer, så du kan åbne dit kort via sms for køb på nettet, hvis købet stoppes af vores nye sikkerhedsblokering. Log ind på Mit kort for at opdatere dit mobilnummer – her kan du også åbne og lukke dit kort for køb på nettet.

Læs mere om, hvordan du handler trygt på nettet

Betal, når og hvor du vil

Enkelt og lettilgængeligt – nye teknologiske løsninger betyder nye fleksible betalinger, der er skræddersyet til dine behov. Uanset om du vil betale online, i butik eller til en privatperson, findes der en enkel måde at gøre det på.

Læs mere om digitale betalinger