Betal Nemt – Overalt
Tilføj dit kort til en wallet og betal i butik, online og i apps.
Hvis du har mistet dit kort, skal du spærre kortet omgående.
Du kan spærre dit kort ved at logge ind med dit MitID på vores app eller ved at logge ind her på hjemmesiden.
Hvis du ikke har mulighed for at logge ind, kan du ringe til vores spærreservice som har åbent 24 timer i døgnet.
Spærreservice: +45 - 70 301 201
Har du spørgsmål om dit kort er du velkommen til at kontakte os.
For at sende en sikker meddelse med personlige informationer skal du logge ind her på hjemmesiden, på den måde undgår du at sende følsomme oplysninger som kortnummer eller koder via e-mail.
Kundeservice
Tlf: +45 36 73 74 15
Har du spørgsmål til dit medlemskab i SAS EuroBonus?
Medlemsservice
Tlf: +45 93 70 53 07
Læs mere på sas.dk
Tryg Forsikring A/S
Ved skade
+45 44 20 44 96
AXA
Tlf: +45 43 25 53 33
AXA
Tlf: +45 43 25 53 33
Har du ikke modtaget de varer, som du har bestilt? Er du blevet opkrævet et køb flere gange?
Som det første skal du kontakte forretningen eller butikken, hvor du har handlet, da de er ansvarlige for evt fejl. Ofte løser problemet sig ved at tale sammen. Hvis det ikke fungerer, så hjælper vi dig.
Vi stræber naturligvis efter, at du som kunde altid er tilfreds med os. Derfor vil vi gerne vide, om der er sket en fejl, så vi kan hjælpe dig og forhindre, at det sker igen.
Hvis du har en klage, er du velkommen til at kontakte klageansvarlige på:
klager@seb.se. Du kan også sende et brev til:
SEB Kort
Att: Den klageansvarlige
Postboks 351
0900 København C
Uanset hvordan du kontakter os, behandler vi din klage og vender tilbage med et svar hurtigst muligt, og altid indenfor 2 dage. Kontakt os - dine synspunkter er vigtige for os!
Ikke tilfreds med klagebehandlingen?
Er du ikke tilfreds med det svar, du har fået fra os, eller får du ikke medhold i din klage, kan du henvende dig til:
Pengeinstitutankenævnet
Amaliegade 8 B, 2., 1256 København K
Pengeinstitutankenaevnet.dk
Forbrugerklagenævnet
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby
Forbrug.dk
Finanstilsynet
Århusgade 110, 2100 København Ø
Finanstilsynet.dk
Vedrører din klage personoplysninger, og har du ikke fået medhold hos kortudsteder, kan du henvende dig til:
Datatilsynet
Borgergade 28, 5, 1300 København K
Datatilsynet.dk
Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.
Online Dispute Resolution platform